Objednávky
Späť na často kladené otázky

Ako spoznám, že sa objednávka odoslala v poriadku?

  • Náš systém posiela ku každej objednávke 2 správy. Prvý informuje o tom, že sú dáta prijaté na naše FTP. Čo znamená, že sa dáta riadne odoslala a že je následne môže spracovať náš systém. Druhá správa informuje o tom, že bola objednávka prevedená do tlačového PDF, ktoré je pripravené na tlač. Ak Vám tieto správy prišli, potom sú u nás dáta v poriadku a po overení prípadných zľavových kódov pustíme zákazku do výroby.
  • Ak ste správu nedostali:
    1. Pozrite sa, či ju náhodou nemáte vo SPAMU.
    2. Ak správu nemáte ani vo spamu, pošlite nám ju znova.
    3. Album otvorte v AlbumMakera a kliknite na Súbor / Objednať ďalšiu kópiu / identickú-áno.
    4. Objednávka sa znova načíta pod iným číslom a potom jej pôjde bez problémov znovu odoslať.
    5. Ak problémy pretrvávajú a žiadny potvrdzovací email Vám nepríde, potom prosím objednávku pošlite spôsobom popísaným v tomto návode.
    • Vašu objednávku môžete sledovať v "Online overenie objednávky". Objednávku v našom online systéme nájdete za 24hodín po jej odoslaní.

Kam mám vpísať číslo Vouchera?

    • Pri objednávke vpíšte do políčka "Voucher":
    • kód zľavového kupónu, názov zľavového portálu (kde ste kupón kúpili) a kód akcie. Ak nebude dodržaný tento postup, môže byť spracovanie zákazky oneskorili.
    • Ak ste odoslali objednávku bez čísla Vouchera, môžete ho doplniť tu. Program bohužiaľ nevie odpočítať zľavu, ale nebojte, bude doplnená pri spracovaní objednávky.
 

Prečo je po zadaní čísla voucheru cena stále bez zľavy?

  • Program AlbumMaker Vám automaticky neprepočíta cenu. Robíme to ručne po odoslaní objednávky. Je totiž nutné, aby sme pri jednotlivých zľavových portálov zľavové kupóny overili. Nebojte sa, ak ste dodržali podmienky zľavy, nebudete doplácať nič.
  • Prípadné doplatky:
    • Strany navyše -> 2 Eur / 4 strany (všetky knihy okrem K25), 1,5 Eur / 2 strany (kniha K25)
    • Orientácia na šírku -> 3,70 Eur / knihu (okrem knihy K25, kde sa 100 Sk navyše neplatí)
    • poštovné

                             -> Slovenskou poštou 3,90 Eur (v jednom balíčku maximálne 5 ks kníh)

                            

 

 

Čo mám robiť, keď som zabudol / la uviesť zľavový voucher / kód do objednávky?

    • Ak ste odoslali objednávku bez čísla Vouchera, môžete ho doplniť tu. Program bohužiaľ nevie odpočítať zľavu, ale nebojte, bude doplnená pri spracovaní objednávky.

 

Akým spôsobom poslať viac foto produktov v jednej objednávke?

    • Ak si chcete objednať viac foto produktov, ktoré nebudú zhodné nemožno objednávky odoslať naraz. Objednávky odošlite postupne. Ak objednávky odošlete z jedného programu v rámci 1 až 2 dní a na úplne rovnaké údaje budú objednávky automaticky zlúčené a v prípade odoslania Slovenskou poštou v jednom balíčku za jedno poštovné. 
    • V prípade, že budete chcieť viac kusov rovnakého produktu zadajte do objednávky potrebný počet kópií. Ak budete chcieť dva kusy zadajte do objednávky dve kópie.

Prerušilo sa mi odosielaní objednávky a program nechce znova objednávku odoslať?

    • Jednoduchá pomoc je použiť príkazy "Súbor" potom "Objednať ďalšiu kópiu" a vytvoriť presnú kópiu albumu. Toto Vám vygeneruje nové objednávacie číslo a objednávka pôjde odoslať.

Odosielanie zákazky trvá neúmerne dlho alebo nejde odoslať vôbec?

    • Využite naše Upload rozhranie. V programe AlbumMaker pri štandardnom odosielaní zvoľte možnosť "Doručím objednávku osobne". Program Vám vytvorí zazipovaný súbor (Názov "zipsu" je dlhý napríklad "103666RZ#94774959.zip"), ktorý potom cez Upload rozhranie odošlite. Zazipovaný súbor k nám môžete doniesť aj osobne alebo ho poslať na CD či DVD poštou.
    • Upload rozhranie je vhodné tiež pre zaslanie podkladov na tlač vizitiek, portfólií, letákov a pod.
    • Tu je návod, ako poslať objednávku z AlbumMakera cez upload rozhranie.

 

 V akom stave je moja objednávka?

    • Máte možnosť si stav objednávky overiť tu. Stavia sa musia ručne aktualizovať. Túto aktualizáciu robíme každý deň. Ak teda nemôžete objednávku nájsť, počkajte si do druhého dňa, kedy budú informácie aktualizované.

Kedy mi dôjde email o tom, že je zákazka pripravená na vyzdvihnutie?

    • Akonáhle bude zákazka hotová a pripravená na vyzdvihnutie, zašleme informačný email. Použiť môžete taky našu sekciu Overenie stavu objednávky.

 


Objednávky

Informace o stavu zpracování zakázky hledejte zde:

Online ověření stavu objednávky
Zadání čísla voucheru

 

 Nedaří se odeslat zakázku pomocí AlbumMakeru? Nahrajte soubory zde:

Nahrání souborů


Obálky, masky, rámčeky a nápoveda


Novinky
Den dětí

Krásný den přejeme :). Za pár dní budou mít naše milé ratolesti svůj den :). A všichni dobře víme, že KDO SI HRAJE NEZLOBÍ! Vytvořte svým dětem k Mezinárodnímu dni dětí puzzle, pexeso nebo Černého Petra! Akce platí až do 12.6.2016. Pro získání…



Kontakty
Emailová adresa: info@mcl.cz Webové stránky: www.fotoknihy-mcl.sk